Reklamációs
Általános utasítás a reklamációhoz
A végfelhasználó a reklamált termék megvásárlását számlával, szállítólevél vagy más dokumentummal, kellően hitelt érdemlő módon köteles igazolni.
A végfelhasználó nem tarthat igényt olyan hibákra, amelyeket ő maga okozott, vagy amelyekről a vásárláskor tájékoztatták. A szállító nem vállal felelősséget a normális kopásokért vagy a termékek kellékeiért.
A reklamációt legkésőbb 12 hónapon (jogi személyek esetén) vagy 24 hónapon (magán személyek) belül kell benyújtani, a vásárlás napjától számítva.
A reklamációt haladéktalanul kell megtenni a hiba tovább terjedésének megakadályozása és ezt követően a reklamáció elutasítása érdekében. A hiba észrevétele után időben történő bejelentésével Ön biztosíthatja a reklamáció problémamentes megoldását.
A reklamáció csak akkor kerül elbírálásra, amikor erről értesítést küldünk. A törvényben meghatározott elbírálási határidő 30 nap. Ez időben kapcsolatba lépünk a végfelhasználóval, és tájékoztatjuk a panasz állapotáról.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT » info@insz.hu | +36 1 5507991
Kérdése van? Válaszolunk. Kérjük, figyelmesen adja meg az elérhetőségeit.